O nás

Společnost eMerite vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků elektronickými měřicími technologiemi. Navrhujeme efektivní strukturu a obsah webových stránek podle naměřených preferencí jejich návštěvníků (User Experience). Monitorujeme hodnocení firem a značek v sociálních médiích a dalších internetových diskusích.

Náš tým 

Martin Petrášek, ředitel
Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, v roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, zpěvu ptáků a vůně lesa. Přistupuje k životu v duchu slov generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

Mgr. Kateřina Tatková, analytička a konzultantka služeb PROWEB & SOCIO
Pedagogické vzdělání z Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze využívala nejen v původním povolání novinářky, ale velmi se jí hodí i v eMerite. Je certifikovaná profesionálka v používání softwaru Webtrekk, špičkového nástroje pro webovou analytiku. Baví ji práce, v níž se může učit něco nového a jejím oblíbeným heslem je: „Problémy jsou k tomu, aby se řešily.“

Marcela Křižková, analytička služby SOCIO
Vzděláním ekonomka, v eMerite zúročuje zkušenosti získané na postech analytičky v bance, reklamní agentuře a jako redaktorka časopisu.

Zuzana Baláková, analytička služby SOCIO
Vystudovala marketingovou komunikaci a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, nyní navštěvuje Vysokou školu ekonomickou v Praze. Zajímá ji oblast výzkumu, psychologie a samozřejmě marketing. Má ráda jídlo a zvířata. Ve volném čase se snaží dohlédnout až na konec duhy.

Ing. Blanka Petrášková, analytička služby SOCIO
Absolventka Vysoké školy obchodní v Praze. Energii doplňuje cestováním, návštěvami kulturních akcí a sportem.

Ondřej Štarman, analytik a konzultant služby PROWEB
Studuje marketingovou komunikaci a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Je certifikovaný profesionál v používání softwaru Webtrekk, špičkového nástroje pro webovou analytiku. Zajímá se o novinky v oblasti marketingových aktivit, zejména na sociálních sítích. Řídí se slovy E. Hubbarda: „Největší chyba, kterou v životě můžete udělat, je mít pořád strach, že nějakou uděláte.“